Môj freeSAT

  1. Čo je Môj freeSAT? Môj freeSAT je samoobslužný portál, v ktorom môžete spravovať svoj účet. V tomto portáli si môžete prezrieť svoje vyúčtovania a služby, spravovať svoje smart karty a upravovať svoje osobné údaje. Táto aplikácia Vám tiež umožní nás priamo kontaktovať a byť informovaní o najnovších novinkách freeSAT.

Registrácia a prihlásenie

  1. Môžem si vytvoriť účet? Ak ste zákazníkom freeSAT, môžete si vytvoriť a spravovať svoj Môj freeSAT účet.
  2. Ako si vytvorím účet Môj freeSAT? Ak ste zákazníkom freeSAT, môžete si účet vytvoriť kliknutím na položku „Zaregistrovať sa teraz“ alebo kliknutím na tento link. Aby ste sa mohli zaregistrovať, budete potrebovať:
    - meno majiteľa účtu, tak, ako je uvedené na faktúre,
    - variabilný symbol vášho účtu, tak, ako je uvedený na faktúre,
    - platnú e-mailovú adresu, ku ktorej máte prístup.
    Ako súčasť registračného procesu budeme od Vás požadovať aj dodatočné osobné údaje potrebné pre prípad obnovy účtu.

    -Video návod, ako sa zaregistrovať do zákazníckej zóny Môj freeSAT nájdete tu
  3. Budem sa môcť prihlásiť pomocou svojho existujúceho účtu freeSAT? Áno, môžete sa prihlásiť pomocou svojho súčasného účtu. Aktualizácia len rozširuje funkčnosť webovej stránky. Osobné údaje už registrovaných užívateľov zostávajú bez zmeny.
  4. Aké je moje freeSAT používateľské meno? Počas procesu registrácie do Môj freeSAT sa zobrazí výzva na zadanie používateľského mena. Používateľské meno je Vaša e-mailová adresa. Počas procesu registrácie bude na Vašu e-mailovú adresu zaslaný overovací e-mail s cieľom jej overenia. Heslo musí byť stanovené podľa presne zadefinovaných požiadaviek.
  5. Prečo by som mal zadefinovať údaje pre obnovu účtu? Každému používateľovi je ponúknutá možnosť zadefinovať si osobné údaje pre obnovu účtu:
    - Dátum narodenia: vyberte dátum. Tento dátum budeme od Vás požadovať v prípade potreby obnovenia Vášho používateľského mena
    - Bezpečnostná otázka/odpoveď: vyberte si bezpečnostnú otázku a na ňu zodpovedajúcu odpoveď. Túto odpoveď budeme od Váš požadovať v prípade potreby obnovenia hesla.
    - Alternatívna e-mailová adresa (voliteľné): Pomocou alternatívnej e-mailovej adresy si môžete obnoviť Vaše heslo. Môžete ju použiť v prípade, že si nepamätáte odpoveď na bezpečnostnú otázku alebo v prípade, že si vyberiete túto možnosť. Z tohto dôvodu Vám odporúčame nastaviť si možnosť alternatívna e-mailová adresa. Tieto osobné údaje sa používajú výhradne pre účely obnovy vášho účtu. Nájdite si čas, aby ste ich mohli správne zadefinovať.
  6. Ako nastaviť alternatívnu e-mailovú adresu pre obnovu hesla? Pre nastavenie alternatívnej e-mailovej adresy a pre obnovu hesla sa musíte najskôr prihlásiť do prihlasovacieho panelu Môj freeSAT. Na hlavnej stránke v sekcii obnova účtu si môžete upravovať svoje osobné údaje ako i svoju alternatívnu e-mailovú adresu.
  7. Čo mám robiť, ak si nepamätám svoje používateľské meno? Vaše používateľské meno si môžete obnoviť pomocou čísla účtu a Vášho priezviska tak, ako je presne uvedené na Vašom vyúčtovaní s pomocou tohto linku.
  8. Čo mám robiť, ak si nepamätám svoje heslo? Vaše heslo si môžete obnoviť s pomocou svojho dátumu narodenia a: buď odpoviete na kontrolnú otázku alebo zadáte Vašu alternatívnu e-mailovú adresu tak, ako ste si ju zadefinovali pri registrácii alebo v ďalších nastaveniach.

Vyúčtovanie a platby

  1. Kde môžem nájsť svoje faktúry? Svoje faktúry môžete nájsť v sekcii „Faktúry a platby“ v navigačnom menu. Vaše faktúry sa nachádzajú v spodnej časti tejto stránky.
  2. Čo znamená Suma na úhradu? Suma na úhradu Vás informuje o sume, ktorú je potrebné uhradiť. Ak je suma na úhradu 0 , nemáte zatiaľ žiadnu sumu, ktorú treba uhradiť. V prípade preplatku na Vašom účte je suma označená znakom “-“.
  3. Čo znamená Aktuálny stav účtu Aktuálny stav účtu Vás informuje o aktuálnom stave Vášho účtu – stav účtu sa môže líšiť od sumy na úhradu v prípade, že si po vygenerovaní vyúčtovania aktivujete/deaktivujete nejaké služby.
  4. Môžem platiť online? Nie, nemôžete platiť online. Máte niekoľko iných možností platby. Každý mesiac môžete platiť automaticky pomocou inkasa. Ďalej môžete platiť bankovým prevodom. Viac informácií k možnostiam platby nájdete na /klientsky-servis/vyhlasenie-na-fakturu/elektronicke-vyuctovanie-a-inkaso
  5. Budem si môcť vytlačiť výpis z účtu z webovej stránky a zaplatiť tak moju faktúru pomocou vytlačeného výpisu? Nie, nemôžete platiť pomocou vytlačeného výpisu, pretože k nemu nie je pripojený šek nevyhnutný pre vykonanie platby. Môžete použiť alternatívne spôsoby platby (bankový prevod, vypísanie prázdnej poštovej poukážky).
  6. Prečo nebola moja platba zohľadnená v sume na úhradu? Platba, ktorú ste nedávno vykonali, nebola v sume na úhradu zohľadnená, pretože spracovanie platieb trvá niekoľko dní. Ak je platba staršia ako 5 dní, obráťte sa na Zákaznícku podporu alebo odošlite potvrdenie o platbe prostredníctvom nášho kontaktného formulára /klientsky-servis/popularne/kontaktuje-nas/
  7. Prečo si nemôžem stiahnuť svoju faktúru? Vaša nová faktúra sa ešte nedá stiahnuť, pretože trvá približne 10 dní, kým bude PDF súbor nahraný do služby Môj freeSAT. Ak nie ste nový zákazník a Vaše staré faktúry nie sú dostupné vo formáte PDF, obráťte sa na linku Zákazníckej podpory na telefónnom čísle 02/2172 2222.
  8. Ako staré výpisy účtov môžem nájsť? Všetky svoje predchádzajúce výpisy nájdete na stránke Môj freeSAT. Je tam k dispozícii história všetkých vašich výpisov.

Služby

  1. Prečo by som mal aktualizovať svoju kartu? Kartu potrebujete aktualizovať, ak Vám chýba jeden alebo niekoľko kanálov, ktoré sú normálne súčasťou Vášho balíka. Tak isto potrebujete reštartovať svoju kartu, ak ste prístroj nepoužívali dlhšiu dobu (viac ako mesiac) a ak bol vypnutý.
  2. Čo mám robiť v prípade, ak sa chystám na dlhšiu dovolenku? Po prvé, želáme Vám šťastnú cestu! Ak budete odchádzať na dlhšie ako na niekoľko týždňov, Váš freeSAT satelitný prijímač môže po návrate domov potrebovať aktualizáciu, aby ste mohli využívať naše služby. Postup je jednoduchý:
    - Prihláste sa pomocou tohto odkazu a zadajte svoje údaje - Kliknite na „Služby“ v hornej navigácii
    - Kliknite na položku „Televízia“. Zobrazia sa tam vaše zariadenia.
    - Nakoniec kliknite na položku „Obnovenie služieb“ vedľa zariadenia, ktoré chcete aktualizovať.
  3. Chýba mi niekoľko kanálov. Ako ich znovu nastaviť? Z času na čas potrebuje smart karta satelitného prijímača aktualizáciu, kvôli tomu aby ste mohli sledovať svoje obľúbené kanály. Obnovenie služieb je veľmi jednoduché, len postupujte podľa tohto krátkeho návodu a Vaše obľúbené kanály budú ihneď k dispozícii:
    - Prihláste sa pomocou tohto odkazu a zadajte svoje údaje
    - Kliknite na „Služby“ v hornej navigácii
    - Kliknite na položku „Televízia“. Zobrazia sa tam Vaše zariadenia.
    - Nakoniec kliknite na položku „Obnovenie služieb“ vedľa zariadenia, ktoré chcete aktualizovať.
  4. TV, ktorú využívam na chate/chalupe nefunguje. Čo mám robiť? Ak bola služba vypnutá na mesiac alebo dlhšie, budete musieť aktualizovať smart kartu za účelom obnovy Vašich TV služieb. Postup je jednoduchý:
    - Prihláste sa pomocou tohto odkazu a zadajte svoje údaje
    - Kliknite na „Služby“ v hornej navigácii
    - Kliknite na položku „Televízia“. Zobrazia sa tam Vaše zariadenia.
    - Nakoniec kliknite na položku „Obnovenie služieb“ vedľa zariadenia, ktoré chcete aktualizovať.
  5. Ako môžem skontrolovať intenzitu signálu? Aby ste úspešne obnovili svoje služby, Váš STB/TV musí mať dostatočnú kvalitu signálu. Či je signál dostatočný môžete skontrolovať nastavením na voľný kanál CT24. V prípade, že uvedený kanál nefunguje, kontaktujte Zákaznícku podporu na telefónnom čísle 02/2172 2222.
  6. Ako si môžem obnoviť svoju kartu alebo znovu nastaviť svoj PIN kód? V karte Služby kliknite na tlačidlo „Televízia“. Tam nájdete možnosť obnoviť kartu alebo znovu nastaviť PIN kód. Overte si číslo svojej karty pred tým ako ju začnete obnovovať alebo pred tým ako znovu nastavíte PIN.
  7. Môžem kartu obnoviť dvakrát za sebou? Áno, kartu môžete obnoviť dvakrát za sebou. Ale musíte počkať 5 minút od prvého obnovenia. Táto funkcia je zameraná na zabránenie preťaženiu systému.
  8. Môžem rozšíriť alebo obmedziť svoje súčasné balíky v službe Môj freeSAT? Nie, táto služba nie je dostupná cez tento portál. Ak chcete vykonať zmeny vo Vašich balíkoch, navštívte našu webovú stránku alebo kontaktujte Zákaznícku podporu na telefónnom čísle 02/2172 2222.
  9. Môžem ukončiť svoju zmluvu v službe Môj freeSAT? Nie, aplikácia neumožňuje ukončiť zmluvu. Ak chcete ukončiť zmluvu, kontaktujte Zákaznícku podporu na telefónnom čísle 02/2172 2222 alebo nás kontaktujte na našej webovej stránke.
  10. Obnovil som svoju kartu alebo resetoval svoj PIN kód, ale stále mám problémy. Uistite sa, že ste zadali správnu možnosť na príslušnej smart karte. Ak problém stále pretrváva, kontaktujte Zákaznícku podporu na telefónnom čísle 02/2172 2222.

Oznámenia

  1. Náhodou som vymazal odkaz bez toho, aby som si ho prečítal. Môžem sa k nemu vrátiť? Nie, k spomínanému odkazu sa už nemôžete vrátiť.
  2. Môžem odpovedať na odkaz? Nie, nemôžete odpovedať na odkaz, pretože správy slúžia len na informačné účely. Namiesto toho použite možnosť „Kontaktujte nás“.

Profil

  1. Ako môžem aktualizovať svoje osobné údaje? Kliknutím na odkaz osobné údaje v sekcii „Profil“ v hornej časti navigačného menu môžete zaktualizovať svoje osobné údaje. Na tejto stránke uvidíte Vaše aktuálne meno, telefónne čísla, adresu a e-mail. Kliknutím na tlačidlo „zmeniť“ môžete aktualizovať číslo svojho mobilu alebo pevnej linky, fakturačnú adresu a tiež Vašu e-mailovú adresu.
  2. Na čo mi slúži alternatívny e-mail? Toto nastavenie je dobrovoľné, môžete ale nemusíte si ho nastaviť. Alternatívna e-mailová adresa Vám však môže pomôcť v prípade, že zabudnete svoje heslo.

Kontaktný formulár

  1. Ako viem, že moja správa bola odoslaná? Po odoslaní správy sa zobrazí potvrdenie o odoslaní odkazu. Akonáhle spracujeme váš odkaz, budete kontaktovaný buď cez telefón alebo e-mail/list, v závislosti od problému.
  2. Ako môžem zmeniť svoju fakturačnú adresu? Postup zmeny faturačnej adresy je jednoduchý:;
    - Kliknite na „Zmeniť“ hneď vedľa Vašej aktuálnej adresy v časti "Profil".
    - Zadajte svoje meno, priezvisko a PSČ, potom kliknite na „Hľadať". Zobrazí sa Vám zoznam miest.
    - Nájdite svoje mesto a vyberte ho. Zobrazí sa Vám políčko „ulica“.
    - Zadajte prvé písmeno svojej ulice. Zobrazí sa zoznam ulíc. Ak nie, chvíľu počkajte, zoznam ulíc sa Vám onedlho zobrazí. Pri väčších mestách, ktoré majú viac ulíc, proces môže trvať trošku dlhšie.
    - Potom vyberte svoju ulicu. Zobrazí sa políčko „číslo ulice“.
    - Zadajte číslo svojej ulice a uložte ju. Adresu tiež môžete pridať i manuálne a to kliknutím na možnosť „Chcem zadať svoju adresu ručne“.
^M