Ďalšie otázky a odpovede

  1. Nefungujúce programy po dlhšom čase bez používania televízie (reautorizácia karty)

    Autorizačné zápisy, ktoré Vaša satelitná karta používa na dekódovanie predplatených (povolených) programov, majú obmedzenú platnosť. V prípade, že Vašu kartu dlhší čas nepoužívate (14 dní a viac), je nutné tieto autorizačné zápisy obnoviť. V okamihu, keď Vašu satelitnú kartu začnete opäť používať, t. j. v okamihu zapnutia satelitného prijímača, je karta pripravená na príjem automatickej obnovy autorizačných zápisov zo satelitu. Obnova môže trvať až niekoľko desiatok minút. Väčšina zákazníkov toto zdržanie vyhodnotí ako chyby, stačí však pár minút počkať. Ak si neprajete čakať na automatickú obnovu, môžete si kartu reautorizovať sami manuálne. Postup pre manuálnu reautorizáciu začne byť funkčný v priebehu pár sekúnd.

    Existujú dva spôsoby manuálnej reautorizácie karty:

    1. Cez internet
                 Prihláste sa do portálu Môj freeSAT. V záložke Nastavenia vyberte kartu a kliknite na tlačidlo Znovu overte. Na Vašu kartu budú odoslané aktivačné zápisy. Neprepínajte medzi programami a vyčkajte, kým sa vysielanie nespustí (môže to trvať i 30 minút).

    2. Cez zákaznícku linku
                 Zavolajte na Zákaznícku linku a identifikujte sa – potrebujete na to Vaše zákaznícke číslo. Zvoľte možnosť zaslať na kartu aktivačné zápisy. Neprepínajte medzi programami a vyčkajte, kým sa vysielanie nespustí (môže to trvať i 30 minút).

  2. Vplyv počasia na kvalitu príjmu satelitnej televízie

    Extrémna meteorologické javy, ako je silná búrka, husté sneženie, námraza či silný vietor môžu vo výnimočných prípadoch spôsobiť zhoršenie satelitného príjmu. Pokiaľ nedôjde k trvalému posunu či poškodeniu satelitné antény, stačí chvíľu počkať. Ak však u vás dochádza k televíznym výpadkom častejšie aj pri bežne zhoršenom počasí, nie je príčina u freeSATu, ale ukazuje to na nesprávne nastavenie satelitnej antény.

    V tomto prípade je nevyhnutný odborný zásah technikom vybaveným zodpovedajúcim meracím zariadením. Zoznam odporúčaných firiem satelitnej techniky nájdete tu.

    TIP PRE VÁS!

    Nezabudnite, že vedľa satelitného televízneho príjmu máte s freeSATem prístup aj k internetovej televízii Skylink Live TV, takže o svoju televíznu zábavu nikdy neprídete!

  3. Nehrajú mi vôbec žiadne programy

    Ak vám prestali fungovať úplne všetky televízne programy, teda aj nekódované, ako napr.  Óčko, Šláger, Noe TV, nie je problém u freeSATu, ale na vašom prijímacom zariadení (satelitná anténa, kabeláž, konektory, satelitný prijímač.

    Najskôr skontrolujte, či sú všetky káble správne zapojené alebo v zimnom období, či nie je vaša satelitná anténa pokrytá vrstvou snehu či ľadu. Ak neodhalíte žiadny problém, ktorý môžete odstrániť sami, využite odborných služieb niektoré z firiem zaoberajúcich sa satelitnou technikou.

    TIP PRE VÁS!

    Nezabudnite, že vedľa satelitného televízneho príjmu máte s freeSATem prístup aj k internetovej televízii Skylink Live TV, takže o svoju televíznu zábavu nikdy neprídete!

  4. Zobrazuje sa hláška Predplatné vypršalo

    Ak sa vám zobrazuje na obrazovke chybová hláška-Predplatné vypršalo, odporúčame skontrolovať či máte uhradené služby freeSAT.