1. Nedá sa prihlásiť?

    Skontrolujete či máte aktívnu zákaznícku zónu Môj freeSAT.

  2. Zobrazuje sa mi chybové hlásenie - zoznam hlásení a ich riešenie

    Zoznam najčastejších chybových hlásení a ich riešenie nájdete v Dokumentoch k stiahnutiu v sekcii Skylink Live TV.

  3. Nefunguje mi živé vysielanie? Zamŕzaniu obrazu/kockovaný/zvuk?

    Pre bezproblémovú funkčnosť aplikácie je potrebné mať dostatočne rýchle a stabilné pripojenie k internetu, minimálna odporúčaná rýchlosť je 10 Mb / s. Môžete využiť aj mobilné dátové pripojenie (4G / LTE). Dovoľujeme si vás však upozorniť, že prehrávanie televízneho a filmového obsahu je veľmi náročné na objem prenášaných dát. Môže tak dôjsť k rýchlemu vyčerpaniu vášho dátového limitu či navýšenia výdavkov za dátové mobilné pripojenie podľa vášho aktuálneho tarifu a operátora. Pokiaľ chcete zamedziť čerpanie mobilných dát, môžete v Nastavenie aplikácie umožniť pripojenie iba cez Wi-Fi.

    Pokiaľ máte u svojho operátora T-Mobile alebo Vodafone predplatený dátový balíček (StreamOn resp. Video
    Pass) môžete úplne predísť spotrebe mobilných dát. S týmito balíčky môžete používať Skylink Live TV bez
    obmedzenia. Podrobnejšie informácie o jednotlivých balíčkoch nájdete na webe mobilného operátora.

  4. Nefunguje mi archív alebo pretáčanie programov?

    Pre bezproblémovú funkčnosť aplikácie je potrebné mať dostatočne rýchle a stabilné pripojenie k internetu, minimálna odporúčaná rýchlosť je 10 Mb/s.

    Ak niektorý program alebo program nedá prehrať od začiatku, alebo nie je obsiahnutý v archíve, je to z dôvodu požiadavky vysielateľa programu a jeho vysielacích práv, ktorá nám neumožňujú daný reláciu v takejto forme vysielať. Spravidla to sú športové prenosy alebo naživo vysielané prenosy či koncerty.


Prehľadný dokument s chybovými hláseniami a návody ako postupovať v rôznych prípadoch nájdete tu.