Náš chatbot je tu pre Vás 24/7 a vie Vám s mnohým poradiť. Aby Vám mohol čo najlepšie pomôcť, skúste dodržať pár jednoduchých pravidiel:

1. Píšte stručné otázky
Prečo: Chatbot BOB lepšie rozumie kratším, priamym vetám než dlhým zložitým súvetiam.

2. Pýtajte sa konkrétne
Prečo: Čím konkrétnejšia otázka, tým presnejšia odpoveď.

3. Používajte odporúčané možnosti/tlačidlá a všímajte si odporúčané odkazy
Prečo: Ak chatbot ponúkne tlačidlá pre rýchle odpovede, využite ich – ušetrí Vám to čas a zlepší presnosť komunikácie. Chatbot BOB často ponúkne odkaz na stránku s podrobnejšími informáciami. Kliknite naň a nájdete tam všetko, čo potrebujete.
TIP: Najčastejšie otázky a odpovede nájdete tu.

4. Odosielajte len jednu otázku naraz
Prečo: Ak máte viac otázok, riešte ich, prosím, postupne. Najskôr vyriešte jednu otázku a potom napíšte ďalšiu.

5. Nebojte sa opýtať znova
Prečo: Niečo nedáva zmysel? Napíšte to inak alebo sa opýtajte konkrétnejšie. Alebo skúste tému Vašej otázky znovu vyhľadať cez tlačidlo Hlavná ponuka.