Ďalšie otázky a odpovede

  1. Nefunguje mi diaľkový ovládač

    Najskôr si overte, či nie je potrebné vymeniť nové batérie. Pokiaľ váš diaľkový ovládač nefunguje správne ani po výmene batérií, kontaktujte, prosím, zákaznícky servis freeSATu, kde vám poradíme, ako ďalej postupovať.

  2. Nefunguje mi zvuk

    Overte si, či nie je potrebné vymeniť nové batérie vo vašom diaľkovom ovládači.

  3. Mám poškodenú satelitní kartu

    Kontaktujte, prosím, zákaznícky servis freeSATu, kde vám poradí, ako ďalej postupovať.

  4. Mám poškodený satelitný přijímač

    Pokiaľ používate satelitný prijímač dodaný freeSATom, potom vám poškodený satelitný prijímač vymeníme. Kontaktujte, prosím, zákaznícky servis freeSATu, kde vám poradíme, ako ďalej postupovať.

  5. Pokiaľ práve nesledujem televízor – mám ponechať prijímač v pohotovostnom režime?

    Nový software je do satelitného prijímača pravidelne sťahovaný zo satelitu. Prostredníctvom tohto softwaru dostanete aj nové služby. Pre príjem nového softwéru (a nových služieb) je dôležité, aby ste Váš satelitný prijímač nastavili do pohotovostného režimu v čase, kedy ho nepoužívate, a neodpojujte ho.

  6. Aké komponenty dostanem spolu so satelitným prijímačom?

    Spolu so prijímačom od nás dostanete prístupovú kartu, diaľkový ovládač, sieťový adaptér, a HDMI kábel a manuál k prijímaču. V prípade, že Vaša televízia nemá vstup na HDMI kábel, ale iba SCART, je potrebné si typ tohto kábla zabezpečiť. Naše prijímače je možné využívať aj cez SCART.

  7. Je možné zariadenia odovzdať alebo vymeniť na predajni?

    Nie je to možné. Výmena a vrátenie zariadení poskytnuté našou spoločnosťou sa vracajú a vymieňajú vždy prostredníctvom kuriérskej spoločnosti. Výmenu alebo vyzdvihnutie zariadenia viete objednať telefonicky prostredníctvom našej zákazníckej linky.