Môj freeSAT je samoobslužný portál, kde si viete skontrolovať svoje platby, stiahnuť faktúry, poslať reautorizáciu na kartu. Bližšie informácie o aplikácii nájdete TU.


V prípade, že registráciu máte - kliknite SEM a prihláste sa so svojim prihlasovacím menom (emailová adresa) a heslom.


V prípade, že účet ešte nemáte, môžete si ho vytvoriť TU.

Chat

V prípade otázok na platby alebo technické záležitosti si pozrite sekciu Najčastejšie otázky.

Ak ste svoju odpoveď nenašli, kontaktujte nás online prostredníctvom chatu.


Otváracie hodiny chatu:

Po-Pia 8:00-18:00

TELEFONICKY

02/2172 2222

Vážený zákazník, počas Vianočných sviatkov evidujeme zvýšený počet volajúcich. Pre rýchlejšie vybavenie Vašej žiadosti Vám odporúčame v pracovných dňoch využiť náš online chat.
Pre overenie Vášho účtu alebo aktivácie Vašej satelitnej karty odporúčame navštíviť Môj freeSAT. Odpovede na väčšinu zákazníckych otázok nájdete v sekcii Zákaznícky servis.
Dovoľujeme si Vás informovať o zmenách pracovnej doby telefonického centra počas Vianočných sviatkov.
24. 12. – 26. 12. 2025 zatvorené
31. 12. 2025 8:00-16:00 hodin
(skrátená doba)
1. 1. 2026
zatvorené
(27. 12. – 30. 12. 2025 beze zmeny)

Pred volaním si prosím pripravte číslo zákazníka alebo číslo smart karty.


OTVÁRACIE HODINY

Po-Pia 08:00 - 18:00


ELEKTRONICKY

Môžete tiež poslať dotaz nášmu zákazníckemu servisu, ak máte menej naliehavú otázku prostredníctvom kontaktného formulára.



Poštou

Korešpondenčná adresa:

Satelitná televízia Skylink, P. O. BOX 11, 022 04 Čadca 4

Adresa pre vrátenie satelitného prijímača a karty

BENDR, s.r.o., Hviezdoslavova 393, 95 501 Práznovce